sábado, 21 de outubro de 2017

Kotisivut yritykselle | Hakukoneoptimointi |Graafinen suunnittelu

Yrityksesi kotisivut täytyy olla toimivat, ilmeeltään luotettavan näköiset ja hyvin hakukoneita varten optimoidut. Muuten sinulta menee ilmaista näkyvyyttä ja satoja asiakkaita kuukaudessa sivu suun.

Verkkosivujen tärkeimpiä tehtävä on nostaa yrityksesi myyntiä. Kotisivujen täytyy esitellä tarjoamasi palvelu tai tuote selkeästi ja tehdä sen ostaminen helpoksi.

Teen yrityksellesi optimoidun myyntikoneen jolla kasvatat yrityksesi liiketoimintaa ja annat edustavan kuvan asiakkaillesi. Toteutan verkkosivut helposti itsesi ylläpidettävillä alustoilla sen mukaan, miten laaja tai haastava sivustosi on. 


Yrityksesi voisi näkyä paremmin!

Google on tasapuolinen mainosalusta, siinä pääsee esille aivan yhtä hyvin pieni yritys, kuin suuri monikansallinen yrityskin. Usein näillä isoilla yrityksillä on sen verran laajempi sisältö, että ne ilmestyvät helpommin Googlen etusivulle. Mutta se ei kuitenkaan tarkoita sitä etteikö niitä voisi kammeta siitä paikalta pois.
Hakukoneoptimointi eli Search Engine Optimization (SEO) tarkoittaa nettisivujen optimointia niin, että ne saavat mahdollisimman paljon orgaanista eli ilmaista liikennettä hakukoneiden, kuten Googlen kautta.

Kotisivut yritykselle

Tärkeää on saada sivusi relevanteilla hakusanoilla Googlen etusivulle, sillä se paikka kerää 90% liikenteestä. 


Hakukoneoptimointi tuo tulosta

  • lähes 90 % kaikista verkon käyttäjistä aloittaa tuotteen tai palvelun etsimisen hakukoneista.
  • 90% lukee vain hakutulosten ensimmäisen sivun. Mikäli et yllä kärkisijoille, sivujasi ei näe käytännössä kukaan.
  • Hyvin toteutettuna hakukoneoptimointi on loistava sijoitus, sillä tulokset eivät katoa yhtä nopeasti kuin maksettu mainonta.
  • Mainonta siirtyy huimalla vauhdilla nettiin. Todennäköisesti useat kilpailijasi jo sijoittavat hakukoneoptimointiin.

Mutta vaikka kilpailijasi löytyisivätkin hakukoneiden etusivulta, ei se tarkoita sitä ettetkö sinä pääsisi sinne. Hakukoneoptimointi on jatkuvaa kilpailua ja siihen vaikuttaa teknisen toteutuksen lisäksi moni muu asia;
  • viihtyvätkö tulijat sivuillasi
  • on sisältö kävijän mielestä hyödyllistä
  • linkit sivuillesi
  • ennen kaikkea, onko sivut optimoitu oikeille hakusanoille


kotisivut yritykselle